27 kwietnia 2015

Afirmacje na dobrą pracę i finanse


  • Im więcej daję, tym więcej posiadam.

  •  Im więcej daję, tym więcej otrzymuję.
  •  
  • Jestem otwarty na pracę w idealnych dla mnie warunkach, z idealnymi dla mnie ludźmi.
  •  
  • Jestem wartościowym i cennym pracownikiem.
  •  
  • Jestem wystarczająco dobry taki, jaki jestem.
  •  
  • Jestem wystarczająco dobry, aby odnosić sukcesy we wszystkim co robię.
  •  
  • Każdego dnia otwieram się coraz bardziej na przypływ bogactwa i obfitości.
  •  
  • Kocham pieniądze, a one kochają mnie.
  •  
  • Kocham zarabiać pieniądze, kocham swoją pracę i siebie w pracy.
  •  
  • Ludzie chętnie mi płacą za moje twórcze pomysły.
  •  
  • Mam prawo być bogaty i cieszyć się życiem.
  •  
  • Mam prawo odnosić sukcesy w każdej dziedzinie swojego życia.
  •  
  • Moja praca ma sens.
  •  
  • Moja praca przynosi mi realne dochody.
  •  
  • Moja praca sprawia mi radość.
  •  
  • Otwieram się na wysokie zarobki.
  •  
  • Pieniądze płyną do mnie nieustannie z różnych źródeł.
  •  
  • Realizacja moich twórczych pomysłów, przedsięwzięć, daje mi zadowolenie i dobre dochody.
  •  
  • Wszystko co robię jest cenne i wartościowe.
  •  
  • Wszystko co robię jest dobre, pełne miłości, radości i bogactwa.
  •  
  • Wybieram bogactwo.
  •  
  • Z łatwością osiągam sukces.
  •  
  • Z łatwością przyciągam do siebie pieniądze.
  •  
  • Zarabiam coraz więcej z przyjemnością i łatwością.
  •  
  • Zarabiam pieniądze łatwo, lekko i przyjemnie.
  •  
  • Zawsze mam doskonałe pomysły i z łatwością je realizuję.
  •  
  • Jestem zadowolony z efektów mojej pracy.
  •  
  • Zawsze mam wystarczająco dużo pieniędzy na wszystko, czego tylko zapragnę.

  • Żyję w bogactwie i obfitości, odnosząc coraz większe sukcesy.

  •  Pracuję w przyjemny i bezpieczny dla mnie sposób.

  • Moje oszczędności rosną.

  • Bogactwa wystarczy dla wszystkich.

  • Lubię dzielić się bogactwem z innymi.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście same finanse jak najbardziej są ważne i chyba każdy z nas to wie. Ja jeszcze teraz czytałam jakie są różnice pomiędzy instytucjami finansowymi https://www.cashbill.pl/blog/platnosci-online/roznice-miedzy-mala-instytucja-platnicza-a-krajowa-instytucja-platnicza/ gdyż o tych rzeczach do tej pory miałam dość znikome pojęcie.

    OdpowiedzUsuń