18 kwietnia 2015

Afirmacje radości życia i szczęścia

Wprowadzam kolejny nowy cykl AFIRMACJE



Afirmacja polega na powtarzaniu pozytywnych twierdzeń na temat własnej osoby, co ma prowadzić do identyfikacji z ich treścią. Afirmacja wykorzystuje mechanizm autosugestii i medytacji w celu wzmacniania poczucia akceptacji u osoby ją stosującej.



Dzięki afirmacji mamy szansę stworzyć sobie życie, 
o jakim marzymy.



Będę serwować Wam gotowe, krótkie afirmacje. 

Powtarzane codziennie mogą zdziałać cuda.

Możecie przepisać je na kartkę, nosić przy sobie i czytać je kiedy macie chwilkę wolnego czasu.
Możecie je powtarzać przy codziennych czynnościach, przy sprzątaniu, na spacerze, na zakupach...

Pamiętajcie by nadać im osobisty charakter, zaczynając zdanie od  JA...( TU wstawcie SWOJE IMIĘ)...
Afirmacje działają ale losowi trzeba też dopomóc - zacznij więc DZIAŁAĆ. 

Połączenie kilku metod da szybsze i satysfakcjonujące wyniki.

AFIRMACJE RADOŚCI ŻYCIA I SZCZĘŚCIA


  • Ja … chcę doświadczać radości życia.

  • Ja … kocham życie.

  • Każdy dzień przynosi mi szczęście.

  • Każdy dzień przynosi mi radość.

  • Moje życie jest radością.

  • Ja ...jestem dzieckiem szczęścia.

  • Ja...zasługuję na szczęście w każdym momencie mojego życia.

  • Ja...otwieram się na szczęście.

  • Ja...emanuję szczęściem i radością.

  • Odczuwam szczęście każdą cząstką siebie.

  • Moje życie jest wspaniałe i szczęśliwe.

  • Ja...jestem szczęśliwa niezależnie od okoliczności.

  • Szczęście jest naturalnym stanem mojej duszy.

  • Moje myśli są pełne radości, miłości, szczęścia.

  • Codziennie pozwalam sobie na więcej szczęścia.










Każda chwila jest odpowiednia, by unosić się na falach szczęścia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz