2 kwietnia 2015

Doceń to, co masz – czyli słoiczek szczęścia.



O słoiczku dowiedziałam się z telewizji. 
Na pewien czas zapomniałam o nim, aż pewnego razu znów wpadłam na niego w internecie i to na kilku blogach. Słoiczek szczęścia na swoją stronkę nawet na FB .

Zachęcam do obejrzenia Słoiczków innych osób w celu zainspirowania się i stworzenia swojego unikatowego Słoiczka.

O co tu chodzi???

Celem Słoiczka jest zbieranie naszych pozytywnych chwil w życiu. Jeśli wydarzy się coś pozytywnego w Twoim życiu, za co jesteś wdzięczny, zapisz to na kartce i wrzuć do słoiczka. W chwilach smutku możesz sobie poczytać i przypomnieć ile fajnych rzeczy dzieje się w Twoim życiu.

Ja jeszcze nie zrobiłam takiego słoiczka, ale w moim zeszycie rozwojowym mam stronę JESTEM WDZIĘCZNA ZA… i tam zapisuję wszystkie moje wdzięczności.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz