1 kwietnia 2015

Zadanie # 2



Dziś kolejne zadanie. Bardzo ważne. Masz już przyjazne środowisko pracy a teraz czas na analizę swojego życia. W zeszycie zanotuj, to gdzie teraz jesteś w życiu. Nie pisz o przeszłości ani o przyszłości. Zanotuj datę zadania.

Pytania pomocnicze:

TERAZ, JA, MOJE ŻYCIE - kim jestem? Jakie mam wykształcenie? Zawód? Jak wyglądam? Jak się czuję? Czy jestem zdrowy? Czy uprawiam sport? Czy lubię swoje życie teraz? Jakie mam w sobie uczucia pozytywne i negatywne? Co mnie interesuje? Jakie mam hobby? Czy pomagam innym? Jakim jestem człowiekiem? Jak wygląda mój dom? Moja rodzina? Ilu mam przyjaciół? Ile mam pieniędzy?

Zadawaj sobie kolejne pytana. Pisz, ale nie analizuj. Jeśli nic nie przychodzi Ci do głowy zakończ zadanie i wróć do niego innym razem. Ten proces może być trudny. Musisz być szczery wobec siebie.

Dopiero teraz, gdy uznasz, że więcej już nie jesteś w stanie o sobie nic napisać PRZEANALIZUJ całość.

Teraz masz obraz siebie. Odpowiedz sobie na pytanie CZY PODOBA mi się, jakim człowiekiem jestem?

Kolejnym krokiem będzie podkreślenie na czerwono wszystkiego, co Ci się nie podoba w Twoim życiu.

Nad tym Trzeba będzie pracować. 
 Dostałeś odpowiedź, co jest do poprawienia w Twoim życiu. Czas by skupić się na naprawieniu tego, co źle funkcjonuje. Wypisz jeszcze raz te złe punkty. W kolejnych dniach pracuj nad rozpisaniem danych problemów. Zadawaj sobie jedno pytanie: co mogę zrobić by poprawić sytuację? Szukając rozwiązań, inspiruj się, szukaj w książkach i internecie, zapytaj znajomych, poproś o pomoc. Zrób burzę mózgów, im więcej wymyślisz rozwiązań tym lepiej.

Teraz wystarczy działać, ruszyć do przodu. Masz dokładny plan działania.

Zdaj sobie sprawę, że jeśli TY sam nie zrobisz nic, nikt za Ciebie nie rozwiąże Twoich problemów,
 Nikt nie poprawi Twojego życia.

TYLKO TY MASZ MOC wpływania na swoje życie. Do dzieła!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz